Güzellik Danışmanları, Güzelliğin Karar Zamanından Nasıl Yararlanırlar?

Bu bir ilandır

Doğrudan satışta, bir şirketin başarısı günün sonunda müşteri mutluluğuna bağlıdır. Mutlu bir müşteri tekrar tekrar sipariş verir, yıllarca sadık kalır ve hatta başkalarına da tavsiye eder. Bütün bunların sonucu sadece sürekli bir kazanç olarak kalmaz, aynı zamanda da büyüyen bir iş anlamına gelir.

Bunlar bizi en önemli soruya götürür: Bütün bunları nasıl başaracağız?

Yaşam içinde her gün, birçok Karar Zamanı vardır; bunlar, tüketicilerin bir markayla etkileşime geçtikleri kilit anlardır. Her etkileşim, tüketicinin zihninde ürüne ilişkin bir imaj oluşturur. Doğrudan satışta, satış temsilcilerinin kritik bir rolü vardır. Tüketicilerle aktif olarak çalışırlar ve böylece de birçok Karar Zamanı’nın oluşmasına neden olurlar.

Saha eğitimcileri ve satış destek yöneticileri bu durumun elbette farkındadırlar. Peki ama bu kişiler ne yapacaklar da satış ekiplerini uzun soluklu ve olumlu bir marka imajının oluşmasına, güçlü bağlar kurmaya, müşteri mutluluğuna ve maddi kazanca yöneltebileceklerdir?

Burada anahtar, satış temsilcilerine güçlü ve dinamik araçlar sağlanmasındadır. Bunlar olmalı ki, SATIŞ süreci DANIŞMANLIK sürecine dönüşebilsin. Güzellik danışmanlarının ellerinde, müşterilerine Güzelliğin Karar Zamanı’nı yaşatabilme fırsatı vardır. Bu, bir tüketicinin kendi güzelliğiyle ilgili özellikleri öğrendiği özel bir andır.

Güzellik danışmanları, testler yaparak ve bu testlerin sonucunu hemen oracıkta değerlendirerek tüketicilere yardımcı olurlar. Böylece ek bilgilerle donanan güzellik danışmanları, en uygun olan ürünü tavsiye ederler. Bunun ardından da müşteriler ihtiyaçlarını tam karşılayan bu ürünleri satın alır, gelecekte onu tekrar tekrar sipariş eder ve memnun kaldıkları için başkalarına önerir, memnuniyetlerini sosyal medyada paylaşırlar. Bu sürecin güzellik danışmanı için sonucu da, işinin sürekli olarak büyümesidir.

Satış sürecinin bir danışmanlığa dönüştüren, Güzelliğin Karar Zamanı’dır. Size iyi haberimiz, bu sürecin hem basit ve hem de tüketicilere de, danışmanlara da, doğrudan satış şirketlerine de yarar sağlıyor olmasıdır. Bu konuda daha fazla bilgi için lütfen burayı tıklayın ve kısa videomuzu izleyin.

Copyright © Doğrudan Satış Dünyası. Tüm hakları saklıdır.

Reklamlar
%d blogcu bunu beğendi: